Perth/WA - Reisverslag uit Perth, Australië van Aniek - WaarBenJij.nu Perth/WA - Reisverslag uit Perth, Australië van Aniek - WaarBenJij.nu

Perth/WA

Door: aniek91

Blijf op de hoogte en volg Aniek

17 April 2012 | Australië, Perth

G'day mates!

Weer even een korte update vanuit ozzieland.

Na Tasmanie de hele week doorgebracht bij Viki & Barry op hun mini boerderijtje en hondenkennels. De hele week mezelf vermaakt met de 5 jack russel puppies van 3 weken oud, en nog zo'n 30 andere honden die ivm de paasvakantie even logeerden in de kennels. Viki & Barry zijn superlieve mensen, hebben me overal op kleine sightseeingtripjes in de omgeving mee genomen en waren heel blij met mijn kookkunsten (ik mocht niks betalen oid, dus koken was wel het minste wat ik kon terugdoen :) )

Na een dikke week (met pasen) daar, besloten om het vliegtuig naar perth te pakken! ja, een kleine planwijziging (west kust ipv de oost kust) maar goed, ik heb inmiddels geleerd dat plannen er zijn om niet door te gaan.

Woensdagavond aangekomen in Perth rond een uurtje of half twaalf s avonds, ingecheckt in een veeeel te duur hostel (zoals alle hostels veel te duur zijn in perth), met een paar mensen uit het hostel naar een veeeeels te dure club (zoals elke club in perth) gegaan en gelijk de 2 uurs jetlag weg gefeest.

De rest van de week ben ik met Joel en Rich, 2 jongens uit mijn eerste hostel, ongeveer alle stranden rondom perth afgeweest, alle parken afgeweest en op zoek geweest naar Ikea (Joel is zweeds en wilde graag zweedse gehaktbaletjes :) ). Veel meer is er eigenlijk niet te doen in perth, of het is verschrikkelijk duur! dus, een weekje chillen, ook niet vervelend met een graad of 27 :)

Via Gumtree (backpackersmarktplaats) een ride gevonden met een Nederlandse jongen met campervan, richting darwin!
Dus, het plan is als volgt: morgen (woensdag) ergens in de middag de auto in met 5 man in totaal, een roadtrip maken van perth naar darwin (zo'n 3000 km) in een tijd van een week of 3. Ondertussen stoppen in een hoop national park's, het ningaloo reef, the pinnacles desert en nog veel meer... dat wordt weer een mooi avontuurtje! :)

cheers!

• 17 April 2012 - 13:35

Opa En Oma:

Hallo wereld reiziger.leuk dat met die honden.En dandie lieve mensen van de kennel. Perth was erg duren stad. Dan neem je maar een glaasje minder.
    Nu op naar de trip naar Durban. groetjes van ons

• 17 April 2012 - 13:56

OMA :

MEISJE LIEF wat een belevenis dat heb je heel mooi verwerkt P S opa zij dan neem je maar een minder maar neem er maar een van mijn.Als je maarniet dronken wordt .Je zus is al geweest heerlijk wat een verhalen groettjes en heel veel XXXXXXXXXXXXXXX

• 19 April 2012 - 15:19

C & C:

Fijn weer wat van je gehoord te hebben Aniek . Goeie (lange) reis naar Darwin

• 19 April 2012 - 15:23

C & C:

Bedankt voor je mooie kaart

• 21 April 2012 - 09:15

Opa &oma:

ANIEK NOG BEDANKT VOOR JE MOOIE KAART VAN TASMANIE vEEL REIS PLEZIER EN TOT HET VOLGENDE VERSLAG GEWELDIG ZO JE DAT DOET GROETJES VAN ONS

• 24 April 2012 - 14:19

Hans En Hetty:

Je bent nu al een week onderweg van Perth naar Darwin, wat een long trip, we zijn echt benieuwd naar je verhalen en wat je allemaal onderweg zal tegenkomen. Groetjes en schrijf maar weer gauw je belevenissen, wij genieten wel.

• 27 April 2012 - 17:30

Myrthe:

Klinkt goed allemaal! 27 graden in Perth.. ooh jaloers! ;) Geniet ervan!