Arrived in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Aniek - WaarBenJij.nu Arrived in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Aniek - WaarBenJij.nu

Arrived in Sydney!

Door: aniek91

Blijf op de hoogte en volg Aniek

02 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hoi iedereen!

Het allereerste berichtje vanuit Australi!

Woensdag met een half uur vertraging vertrokken van Schiphol. Had een heerlijk plekje veroverd bij de nooduitgang, dus kon mooi mijn beentjes strekken en films kijken op mijn eigen schermpje. Door het half uurtje vertraging liep mijn aansluiting op Dubai bijna in de knoei, gelukkig waren en wat lieve emirates-dames die mij en nog wat anderen via een 'gesloten' route alsnog op tijd naar de gate wisten te brengen. Op goed geluk aan de balie gevraagd of er nog plek was bij de nooduitgang: jawel! Dus ook de volgende 14 uur kon ik in ieder geval met de benen lang uit.


Slapen heb ik de hele weg niet gedaan; gelukkig had het vliegtuig voor iedereen een eigen videoscreen met controller, dus ik heb me prima vermaakt met een stukof 7 films (the muppets, happy feet 2, the help, drive en nog was anderen..) spelletjes (tetris is verslavend) en het ontdekken van Australische muziek.

Ben de hele weg door volgestopt met eten door een steward, die helemaal weg was van mijn groene harem broek en 'stoere kapsel'. Dus heb de hele weg niks te klagen gehad, hij bleef maar vragen of hij nog iets voor me kon doen! Kortom, voor een reis van 22 uur was het best chill.

Aangekomen op Syndey Kingston Airport zou er, volgens mijn gekochte pakket bij het Wake Up Hostel, een shuttle bus rijden. Bij navraag bleek deze echter neit meer om half 12 s avonds te rijden. Samen met 2 engelse jongens en een meisje uit zweden die ook naar het Wake Up moesten heb ik toen een taxi gepakt, die ons netjes voor de deur afleverde.

Ingecheckt, kamer gekregen en toen heb ik daarna maar even een heerlijk warme douche gepakt. Aangezien ik de volgende dag mijzelf om 9 uur moest melden voor 'Orientation Up!', het regelen van al het papierwerk voor je visum, besloot ik maar te gaan slapen. Gelukkig sliepen mijn twee roommates al bij binnenkomst, dus heb geen last gehad van dronken mensen die om 3 uur s nachts mijn kamer binnen vielen :)

Nu dus even wachten tot de hele groepvoor Orientation Up bij elkaar is, al het papierwerk afhandelen en dan ga ik denk ik mee op de city tour.

Om half 4 heb ik afgesproken met Leisha, een meisje uit Sydney die ik via via ken, zij gaat me meenemen naar de drag races op Bondi Beach (als het een beetje droog blijft) en me voorstellen aan wat vrienden, zodat ik morgen een groep mensen heb om de Mardi Gras parade mee te kijken!

Jullie horen van me!

xxx

  • 02 Maart 2012 - 07:40

    Nienke:

    Hoi!!!
    Wat een lekker begin joh!!! Beter dat je een relaxte vliegreis hebt gehad (: Geniet ervan! En ik kan niet wachten tot je volgende berichten!
    x

  • 02 Maart 2012 - 11:05

    Mier:

    Ook echt jij weer he, met je steward!
    maar zeker chill dat je die nooduitgang plek heb kunnen veroveren. !!

    enjoy :D

    xxx

  • 02 Maart 2012 - 14:32

    Mom And Dad:

    Hoi lieverd, fijn dat alles zo goed is gegaan. Zo te horen had je het al gezellig in de kroeg met een hele club.
    Voor morgen lekker mardi grassen en niet zomaar met een of andere crocodile dundee mee hè. Veel plezier schat en dat het zonnetje maar gauw mag komen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 Maart 2012 - 14:54

    Opa En Oma:

    Leuk dat alles goed gegaan is .En een geweldige plaats in het vliegtuig
    Was het wel een mooie stuwart die je verwenden? veel plezier daar ,maar
    pas wel op MEISJE LIEF een flinken
    knuffel van ons

  • 03 Maart 2012 - 19:22

    Hans En Hetty:

    Fijn dat de reis goed gegaan is en nu genieten, ben benieuwd waar je terecht komt, leuk dat je nu al kennis hebt gemaakt met wat vrienden van Leisha, we horen gauw weer van je denk ik, groetjes ons xxxxxx

  • 04 Maart 2012 - 13:56

    C :

    Leuk verslag Aniek, we zien al weer uit naar je volgende verhaal. Fijne tijd nog en liefs van c & c

  • 04 Maart 2012 - 13:56

    C :

    Leuk verslag Aniek, we zien al weer uit naar je volgende verhaal. Fijne tijd nog en liefs van c & c

  • 08 Maart 2012 - 16:31

    Sophie V O:

    Oh geweldig Niek! Jij hebt UITERAARD een goed plekje bij de nooduitgang kunnen regelen. Hoe kan het ook anders :). En aan de foto's te zien heb je inderdaad leuke mensen ontmoet! Gave outfits. En bevalt de Australische muziek nog steeds na 22 uur? Nou leuk dat je ons op de hoogte houdt! Blijven doen he :). Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under!

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2012

Easy east coast

21 Mei 2012

Red Centre

14 Mei 2012

Top end

04 Mei 2012

West Ozzie

17 April 2012

Perth/WA
Aniek

Actief sinds 24 Feb. 2012
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 13147

Voorgaande reizen:

10 April 2014 - 28 Juli 2014

Nepal

29 Februari 2012 - 01 Juli 2012

Down Under!

Landen bezocht: