Top end - Reisverslag uit Darwin, Australië van Aniek - WaarBenJij.nu Top end - Reisverslag uit Darwin, Australië van Aniek - WaarBenJij.nu

Top end

Door: aniek91

Blijf op de hoogte en volg Aniek

14 Mei 2012 | Australië, Darwin

Weer een berichtje van onderen!

Na de paar dagen Broome ben ik met mijn nieuwe duitse vrienden vertrokken naar Darwin! een kleine 2000 km door de Kimberley's, een supermooi bergachtig gebied - helaas alleen goed te bezoeken met een 4wd. Met de campervans dus keurig op de snelweg gebleven en in een dag of 4 the big jump naar darwin gemaakt.

In darwin in gecheckt in Frogshollow Backpackers, met superveel leuke en chille mensen. De afgelopen week in Darwin vrijwel niks uitgevoerd, behalve overdag chillen in het hostel (want het is veeeeel te warm en te vochtig om iets te doen :) ) met af en toe een duik in het zwembad en s avonds met iedereen gezellig drinken en/of stappen.

Naar het strand gaan is niet bepaald een goede optie (salt water crocodiles) maar het zwembad verricht goede zaken ;)

In de tussentijd hard op zoek geweest naar een ride naar alice springs & ayers rock. In de eerste instantie had ik een lift, maar om een of andere reden wil die jongen nog twee weken hier rondhangen dus, vandaag een tour geboekt om de outback te bewonderen!

de plannen voor nu:
morgenochtend vertrekken op een 2 daagse bustrip door de outback. Hierna op 3 daagse tour naar Uluru/kata tjuta/ kings canyon

Zondag het vliegtuig naar Cairns en daar een paar dagen bijkomen van al mijn avonturen!

dus, volgende week weer een nieuwe update van mijn outback avonturen!

xxxx

ps. op facebook heb ik een aantal foto's geupload van WA. als het goed is kunnen jullie deze bekijken met de volgende link:

• 14 Mei 2012 - 14:53

OPA EN OMA:

Wat een verslag al weer zo leuk en spanmend je maak wel veel vrienden op zo n reis geweldig meisje lief Dat kunnen ze niet meer van je af nemen ook groetjes van Manon & Megan &XXXXXXXXXXX dikken knuffel

• 17 Mei 2012 - 12:53

Corrie En Kees:

Bedankt Aniek voor je Top end verslag. Wij gaan een weekje naar de Veluwe maar daar zullen wij geen reisverslag van maken. Wij zien al weer uit naar je volgende verhaal. Liefs van c & c