Klaar voor vertrek? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aniek - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aniek - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek?

Door: Aniek

Blijf op de hoogte en volg Aniek

31 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

De backpack is gepakt. Al mijn spullen zijn mijn kamer uit en de aankomende 1,5 week leef ik alvast uit mijn backpack. Kan ik alvast een beetje wennen.

9 dagen. 9 dagen tot ik dit heerlijke kikkerlandje, de drukte, mijn school en mijn lieve familie, vriendjes en vriendinnetjes voor een kleine 4 maanden de rug toe keer. 4 maanden rondhobbelen in Nepal. Cultuurshocks, kinderen helpen in de revalidatie, onbegrijpbare taal, machtige mooie bergen en ergens ook nog olifanten, neushoorns en tijgers spotten. Volgens mij ben ik er wel klaar voor!

• 31 Maart 2014 - 20:35

Hester Weijers:

Aniek,
    volgens mij wil jouw vader en jij met je zuster geen contact meer met mij.
    daarom verwijder ik mijn email adres uit deze lijst.

veel geluk met je trip.
    hoop dat je veel plezier daar mag beleven.
    vr. gr.
    Hester

• 01 April 2014 - 19:15

Opa En Oma Nagtzaam:

Aniek Wat geweldig voor jou zo ver weg Maar voor dit ouwe zooitje hier niet zo maar meisje lief geniet er van en veilig weer thuis OPA EN OMA

• 10 April 2014 - 18:19

Leen:

Ahw, wat leuk joh! Geniet ervan! Xxx Leen

• 10 April 2014 - 20:37

Hans En Hetty:

Wij wensen je een goede reis naar Nepal, prachtig land, je zal binnenkort wel heel veel te vertellen hebben, we blijven op de hoogte via deze site, groetjes Hans en Hetty